30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, maj 22, 2009

Fotboll och trav

Regnet höll sej borta så det blev allt fotboll ändå idag. Häcken vann med 3-0 över Helsingborg.
Fast man måste ju säga att Häcken har pinsamt dåliga fans. Vi satt mitt emellan klackarna, och det var skåningarna som hördes mest. Inte förrän det var en halvtimme kvar började Häckens fans höras, eller så var det för att skåningarna tystnade lite. Strunt samma, jag har vart på allsvensk fotboll, iaf.

Stommen till min miljonkupong på travet är klar också. Snäll som jag är så delar jag med mej av det hela; Avd 1; nr 2, Trackstar.Enkelstreck. Avd 2; nr 12, Urlow Boko. Avd 3, nr 4, Standpoint. Enkelstreck. Avd 4; nr 10, Mulliga Ullis. Avd 5, nr 5, Campari Akema. Avd 6; nr 5, Victory Power, och i avd 7, nr 2, Iceland. Sen är det bara att måla på med flera hästar i loppen. Det här kommer bli bra. Tror jag.

2 kommentarer:

Maysan sa...

Lycka till med hästarna då.
Kram

513andersson sa...

Maysan; M-hm..
Kram