30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, maj 05, 2009

Digicam

Det var meningen att det skulle städas här idag, men jag åkte på en vab, + att jag var så sjukt trött också, så då tar vi en heldag imorrn istället, med både städning och tvätt. Tur att man är ledig då.

Jag var på Posten igår och hämtade ut ett paket, innehållandes en digitalkamera, minsann. Kostade 19 spänn att lösa ut. Man kan undra vad kruxet var, för nitton kronor för en digitalkamera låter ju lite väl billigt. Jag fick svaret direkt när jag öppnade paketet.. 1,3 megapixlar.. Det är ju mindre än jag har i mobilen, och den tar ju inga superduperbilder. Men vaffan, den kanske går att använda till något. Bokstöd, kanske? En USB-kabel medföljde iaf, så det kanske kan publiceras nån bild här nån gång..

Gårdagens fniss utspelades vid 22.30-tiden då jag hade sms-konversation med Louise. Hon avslutade den med ett 'god mat'.. Jag fattade ingenting.
'God mat'?
'Natt skulle det ju stå'.. Ha ha, så hysteriskt roligt. Iaf var det det igår kväll.

Gårdagens grattis skulle gå till mamma, men det fanns visst inget annat att skriva om, så därför tar vi det idag.
Dagens grattis går till ex-sambon.

2 kommentarer:

Cam. sa...

Du har en utmaning i min blogg. ;)

Vi har också sjukdom + vab och uppskjuten städning idag.

PoK

513andersson sa...

Oh, shit. Den där utmaningen kräver ju viss tankeverksamhet, ju. En hel del, faktiskt. =(

Pussokram