30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, april 05, 2009

Shopping på IKEA

Strax efter kl 10 kom vi oss iväg för att inhandla ett stycke hylla. 45 minuter senare var vi hemma igen, med hylla. Me like snabba affärer. Det är bra när man vet vad man ska ha, och när man vet vilken lagerplats sakerna har. När jag så baxade ut kollit ur lagerhyllan kom en av personalen och undrade om jag behövde hjälp.
-Nä, det går bra, sa jag. Jag har dottern med mej.
Han skrattade och gick vidare. Kollit vägde ju bara 22 kg.. Jag tog det själv. =)
Så här ser den ut. Den verkar stor tycker jag, men den är bara 128 cm hög, och 60 bred. Vi fick dessutom ihop den, ingenting fattades. Inga fula ord behövdes heller.

Jag har blivit med en extra unge idag också. Granntösen fick komma över, för föräldrarna skulle visst på fotboll. Derbyt mellan ÖIS och GAIS..

2 kommentarer:

Louise sa...

Ska oxå till IKEA snart, o fynda bokhylla...or... har ju lixom över 600 böcker...
Men denna flytt behöver du inte följa med o köpa kartonger i alla fall =) Kramias

513andersson sa...

Lollo; Sexhundra böcker? =/
Det är ju nästan ett helt bibliotek.. ;)
Kram