30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, april 23, 2009

Miss i planeringen

Inget minne har jag av att jag stängde av larmet på telefonen imorse heller, vilket resulterade i utebliven promenad. =(
Fasen också. Strålande sommarsol är det här, så det hade ju vart rätt skönt med en lång promenad, men nähädå, vaknar man kl 10:30 så är ju hela dagen helt fucked up. Men imorrn, då jävlar. Jag måste ju vara i form till på lördag.. ;)

Jag pratade med Sööt igår, hon som var i Thailand för ett tag sen. Nu ska hon ut och resa igen, fast denna gången "bara" till Tyskland. Kanske, det var visst lite tveksamt huruvida pojkvännen bara svamlat, eller om han menade allvar.

Torsdag idag, vilket innebär simskola igen. Fast det är bara tre gånger kvar nu, sen får tösabiten faktiskt ha lärt sej simma, tycker jag.

1 kommentar:

Velourpappa sa...

Instämmer om simningen, men det är väl "flytningarna" som är värst, som flickan sa...