30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, mars 11, 2009

Städ-dagen del II

Fy vilken skillnad det blev att dammsuga idag. =)
Det var så kul så jag tog hela lägenheten idag också. Jag pratade städning med min granne för ett tag sen. Hon sa att hon skulle försöka bli vän med dammråttorna hemma hos henne. Ungefär som "If you can't beat them, join them".. ;)
Badrummet blev städat också. Toalett, spegeln och badkaret fick sej en omgång.
Sen när jag far på jobbet så blir det en sväng till affär'n och panta flaskor och burkar också.

Jag roade mej med en liten käck uträkning igår när jag kom hem från jobbet. Den publiceras vid ett senare tillfälle. Kanske redan imorrn.

Inga kommentarer: