30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, mars 19, 2009

Med lite distans till det hela..

Jag fick ju sett på bedrövelsen inatt efter jag skrivit nattens inlägg. Jag ska börja med att rätta mej själv. "Målet" kom inte i andra perioden som jag skrev, utan efter drygt elva och en halv minut i tredje. Rätt ska vara rätt, annars blir det fel och det är inte rätt. ;)
Matchen i sej var väldigt bra, tycker jag. Hög intensitet, fart och fläkt mest hela tiden, men slutresultatet kunde ju lämna mer att önska.
Hoppas på en kraftmobilisering till söndagens hemmamatch mot Växjö. Än har ju inte tåget gått, fast det just nu ser lika mörkt ut som i en kolsäck.

Ska luncha med grannen och våra barn sen också. Pannkakor ute i vårsolen, minsann. En härlig dag, dock lite kyligt i vinden.

Dagens grattis går till äldste systersonen, 12 år idag.

Inga kommentarer: