30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 28, 2009

Målkameror nu!

Det blev rätt spännande igår, va? Med straffarna, menar jag. Jag fick ju lyssna på radion, och det var väl sådär lätt att höra med tre snattrande fulla människor i bilen.
Sen när jag kom hem så fick jag ju spola tillbaka videon och se dramatiken. Man får väl säga att Malmös säsong tog ett rätt abrupt slut. Målet blev omdiskuterat, men visst är det mål..
MÅL !
Bild från expressen.se
Diskussionen om målkameror tog ju ny fart också. Jag håller med. Inför målkameror NU!
Mora, som nu kom fyra i tabellen, valde att möta Almtuna i sin playoff, och Växjö fick då Troja. Jag hoppas på Almtuna där. Vidare så tror jag att Växjö kommer vinna mot Troja.
Dop står på schemat idag.
Trevligt värre.
40-årskalasandet fortsätter ikväll. Jag vaknade apförkyld i morse, så jag vet inte riktigt om jag är sådär jättehaj på rajraj..

Inga kommentarer: