30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, februari 12, 2009

Det är trevligt...

..när man plötsligt får en utbetalningsavi på närmare 600 pengar. Jag har tydligen betalat för mycket på hemförsäkringen. Det förstod jag inte, jag betalde ju bara vad som stod på räkningen. Strunt samma, pengar är bra att ha, säger dom.

Leksand förlorade igår. =(
Mot Huddinge av alla lag! Varför ska det vara så svårt i Huddinge för? Förra gången där blev det 5-5, hemma i EA blev det 10-1, eller nåt sånt. Nya tag nästa match. Nybro hemma på fredag.

Dagens GRATTIS får delas idag mellan Louise, som hittat och fått lägenhet till sej och boyfriend, och Pia med sambo som flyttat in i nybyggt hus, nånstans i skogen.. ;)

Bild lånad från Pias blogg.


"Nu ska vi se vem som har minst antal oktan gummiblandning... i armen"
SVT's tenniskommentator Björn Hedman

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Gulle dig!
Blir öl snart, lovar...
och i sommar blir det martini på balkongen... MIN balkong =)

Anonym sa...

Ååååh tackar, tackar.. Snäll du är! Me like you! <3 =)
Pösselipöss...
Kul med x-tra klirr i kassan. =)

Winborg sa...

Synd att man inte får mer såna utbetalningar :)
Snyggt hus på bilden :)

513andersson sa...

Louise; Martini är gott. =)

Pia; Pengar är som sagt bra att ha.
Kram

Winborg; Betala mer än du ska så får du nog också utbetalningsavier. ;)

Anonym sa...

Vad bra! Äntligen någon som vill göra mig sällskap i solen på balkongen och inmundiga denna ack för underskattade dryck. Välkommen!