30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 10, 2009

Ur led är tiden

Häromdan var det höst, sen blev det vinter en halv dag, sen höst igen, igår var våren här och idag är det nåt mittemellanting av vår och höst.
Knepigt var ordet, sa Bull.

Det vankas roadtrip för oss idag igen. Resan går norrut den här gången.

Dumma TV4Sport! Det är ju högkvalitetshockey i EA idag.. Sänder dom då? Nä..
Dumheter är vad det är.

Sessen..

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Jag hade samma rubrik på min blogg då jag såg tussilago när jag var ute på promenad i höstas...

Och jag ska på RIKTIG hockey den 19jan. Lule mot HV. Och då får man INTE heja på HV.

513andersson sa...

Jag har Lule som nåt sorts "reservlag" kan man säga.
HV suger nåt fruktansvärt..

Tack för titten, välkommen åter. =)

Kram