30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, januari 30, 2009

Tvätt, hockey, rally, fika och rajraj.. Men inte samtidigt, såklart

Det är lätt att bli helt veckovild när man "jobbar" som man gör, men idag är det iaf fredag..
Hur lätt var det att komma upp vid 8 i morse för att tvätta då? Inte alls, så jag sköt upp det till 11 istället. =)

Hockey ikväll. IF mot Mariestad. Aldrig i helvete att BoIS upprepar bedriften från i onsdags, säger jag. Tips; 7-1 till oss. =) Går det så går det, som flickan sa.

Idag startade Rally-VM också. På Irland av alla ställen. Förmodligen blir väl VM lika spännande som förra året, dvs att Loeb tar hem titeln före Hirvonen och Latvala eller Sordo. Jag läste i tidningen igår att Sverige inte har nån förare med i VM i år.. Vad hände med PG Andersson, undrar jag då?

Nån fika med grannen hanns visst inte med idag. =(
Får ta det nästa vecka dåda. Synd det, hon är trevlig.

Sista dagen att rösta idag då! Har du inte klickat så gör det. Om några dar kommer det en annan omröstning. Håll ögonen öppna..

Det är tydligen nostalgikväll ikväll.. Mer om det imorron.


Party on, kamrater..

"Gammalt krut rostar aldrig."
Claes Åkesson, TV3

5 kommentarer:

Linda sa...

Hej din tjomme ;-)
Ha en himla bra helg!!!
Min lilla man ska till storstaden o gå på båtmässan imorrn...
Kul kul!!!
Kram L

Winborg sa...

Pg står utan styrning tyvärr då Suzuki med ett flertal andra stall dragit sig ur vm. Men det skulle bli ändringar i reglerna till nästa år och då kanske dom skulle komma tillbaka.

Anonym sa...

Hejsan...
och när tänkte han handla fisk då då?
Pöss

513andersson sa...

Linda; Det vart en kanonhelg.
Kram.

Winborg; Tack för info. Det där är ju sånt som jag ska veta, egentligen.

Louise; På fredag?

Anonym sa...

Åsså heter det: veckovill (som i vilse)