30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 08, 2009

Mycket väder blir det

Och så blev det höst igen.. Det går fort ibland, men det här är ju helt galet.
Nu är det lika grönt på marken som det var i förrgår eftermiddag. Kan det vara den där växthuseffekten som ställer till det så, eller är det, som jag ofta hävdat, Tjernobylkatastrofen som är orsaken?

Jag spelade bort pengar idag. =(
Tänkte jag skulle vinna lite stålars så jag slängde in 60 spänn på Matchen, i hopp om att Schellefteå skulle vinna borta mot kaffebönorna från Värmeland, men nähädå.. 5-1 till jävla Färjestad blev det.
Dumheter, jag tar 7 rätt på V75an på lördag istället. Jajjämänsan, det gör jag. =)

Nån som har ett bra stalltips?

Inga kommentarer: