30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, januari 26, 2009

Kort arbetsvecka?

Tiden går fort när man har roligt. Igår kom jag i säng alldeles för sent, i förhållande till att jag skulle upp kl 7. Jag kom då på den briljanta idén att jag då sover en stund till efter att jag lämnat lillan. Sagt och gjort, så nu har jag ju fått en och en halv timmes sömn till, men hela dagen känns ju helt fucked up nu, om man säger så.

Måndag igen. Får se hur mycket jobb det blir den här veckan. Ryktet säger produktionsfritt onsdag, torsdag, fredag. Kan det verkligen stämma?


"När allt fungerar så kan det gå bra, men om ingenting fungerar kan det gå dåligt.."
TV-sportens Bosse Hansson djupanalyserar

Inga kommentarer: