30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, januari 21, 2009

Jag ska bli rik igen

Jag hade förkylningskänslor igår när jag kom hem. Däppt i ena däsborren..Faan också. Men i morse var det bra igen. =)

Jävla Frölunda vann igår också. =(
T om Scandinaviumpubliken hördes i Sportradion, trots att det tydligen gapade lite glest på läktarn, enligt referatorn.

BHC vann över VIK, låt vara att det var i sudden, men det blev iaf två poäng till knalleland. Alltid något.

IF är i Umeå ikväll.
Jag satt på jobbet igår och filade lite på ett Oddsetspel, minsann. Nu ska miljonerna trilla in.
Vi hoppas på segrar för Leksand, Mariestad och Växjö. Alterativt Leksandsseger, Sundsvallsseger och X för Mariestad. Då blir det stålars! Ska även spela lite på slutresultat också i vissa matcher. Bara Björklöven gör två mål, så kan ta mej faan ingenting gå fel. =) Tror jag.

Nu blir det frukost och kaffe med dopp på bortaplan. ;)

Den som säger att sex är skönt har aldrig vart riktigt skitnödig.

2 kommentarer:

Winborg sa...

Den sista kommentaren stämmer så jävla bra :)

513andersson sa...

=)