30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, januari 04, 2009

Helga ledigheten

Lägesrapport; Såg första åket i damernas slalomtävling från Zagreb, andra åket har jag visst glömt bort...
Brunch har jag ätit, duschat och rakat mej har jag gjort. Fast min tuffetofs på hakan är fortfarande kvar.. Disken är diskad och torkad.
Nu ska jag handla lite, sen hämta lillan. =)
Var det jag som sa att man skulle vila idag? ;)

Over and out

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker för min del att "tuffe-
tofsen" borde utvisas för all framtid. Hur många har sett den och imponerats av den??? Inte jag.

Tuben73 sa...

Jag tycker att du skall lyssna på dig pappa, han är en klok man.

Kram

513andersson sa...

Pappa; Det där är ju ett resonemang som gör att "tuffetofsen" får var kvar ett tag till..

Tuben; Min pappa är en förvirrad man ibland. ;)

Winborg sa...

Konstigt sätt att vila på :) Men alla är vi ju olika hihi.

513andersson sa...

Nåja, jag stressade ju inte ihjäl mej, iaf.. Hihi