30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, januari 13, 2009

Dagens lilla fniss..

..utspelades på ICA för en stund sen.
I kassakön råkade jag visst hamna bakom en.. hmm.. väldigt mörkhyad kvinna, troligen från Kamerun eller Kongo, eller därikring. Hon köpte ett paket tuggummi och..
ett paket Vit-tvätt..
Fatta hur roligt det var.

Snälla damen, det hjälper inte.. =))

6 kommentarer:

Winborg sa...

Hehe

Anonym sa...

elakt värre

Anonym sa...

Men du dom har vita tänder redan som det är så nu undrar jag vad du menar?

513andersson sa...

Winborg; Ja, eller 'hi hi', snarare.

Någon anonym; Kan du utveckla det där, tack.
Det är elakt att inte skriva sitt namn också.

Pia; Herreguuud, kvinna.. Säg att du skojar med mej..?

Anonym sa...

Nix det gör jag inte för du fattar inte mina skämt.. Gahahahahaaa.. =) Ta plogningen tex.. =)
Varför skriver du fortfarande svaren här och inte i mina komentarer på min blogg för hur sjutton skall man veta om du svarar lr ej.. Konstigt tycker jag.. =)

513andersson sa...

Pia; Det är inte det mista konstigt med det. Varför hoppa runt till tre olika bloggar för att svara på ett inlägg om man kan samla dom på ETT ställe???
Och anonymas inlägg, var ska jag skriva svar på dom nånstans???
Dessutom, ibland undrar man ju om mina inlägg läses öht, då kommentaren är ett svar på en kommentar JAG lämnat hon nån..
DET tycker jag är konstigt.

Kram iaf.. =)