30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 24, 2009

Bandy och litet missöde

En ordinär lördakväll.. Jag såg i TV-tidningen att det skulle vara semifinal i det s k bandy-VM.
Lördakväll+lillan=filmkväll, så jag räknade snabbt ut att jag skulle få ta den lilla TV'n.. Nu finns ju inte SVT24 i den, så jag fick ju ratta in den frekvensen.
Vid sparandet så blev det nåt knas, för plötsligt så fanns inte en kanal på rätt plats. Jag har att göra sen, alltså. Eller imorrn, vi får se.

Missödet, ja.. En liten grej bara.. Typ ett glas vatten som rann ut i soffan. Det är ju inget att hetsa upp sej över. Inte alls.

Det blir filmkväll här sen. En thriller, så nån att hålla i handen hade kanske vart bra.. ;)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen

2 kommentarer:

Winborg sa...

Tur att det bara var vatten o inte cola eller nått :)

513andersson sa...

Jamen preciiiis.. Eller rödvin, det hade ju vart jävligt schnüggt på en beige soffa.