30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, december 08, 2008

Måndag igen

Grått och trist. Ett par plusgrader. Barmark.
"Den svarta måndagen" på jobbet idag då. =(
Dagen då det tydligen försvinner en hel del personer.
Kort sagt en trist måndag. Tur att man har en bra körning ikväll då.

Av den bandade inspelningen av VM-rallyt igår blev det inget, då videon tydligen inte ville starta då det var tänkt. Jag tar reprisen inatt 00:30 istället.

Kort uppdatering, over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm kommer nog va en tung känsla över hela Volvo idag!

TROLLET sa...

Ja jag läste på aftonbladet att
På Torslandaverken i Göteborg måste 1 800 kollektivanställda och 210 tjänstemän lämna företaget.

I Olofström omfattar uppsägningarna 234 kollektivare och 61 tjänstemän.

I Skövde och Floby sägs 26 tjänstemän upp.

MIN KOMMENTAR ÄR ATT DET ÄR HEL SJUKT ATT ETT SÅ STORT FÖRTAG SOM VOLVO SÄGER UPP SÅ MÅNGA, VAR ÄR VI PÅ VÄG MED SVERIGE??????

GÖR SOM JAG SKOLA OM SIG TILL LÄRARE DE KOMMER ALLTID ATT BEHÖVAS, TRO MIG. KRAMIZ