30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, december 23, 2008

Jamen god jul då, kamrater

Julstädat klart då,tycker jag.
Dammat, dammsugit och diskat upp ett par dagars disk. Nu kör jag lite tvättmaskiner på det.
Nu blir det bara ta det lugnt . Imorron är det visst julafton, säger dom.
Den enda julstämning man har är att det numer har blivit minusgrader ute. Typ två, eller nåt sånt, men ändå barmark. Trist, samtidigt som det är gött med rena vägar.

Så, ta det lugnt med glöggen och ha en riktigt GOD JUL, alla läsare.

Jag hittade även ett kort på Tomten och vad han gör när han är ledig...
Visst tar det bort lite av julkänslan? ;)
Julkramar till alla.
Nu blir det glögg, minsann.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaa, jag vet ja sjuttan om jag hade velat sätta mig i hans knä o sjunga för han..
O svar på din komentar, nej äter p-piller.. =)
God Jul på dig!

Anonym sa...

god jul raring

:kiss:

/Maysan

Anonym sa...

Tomten föder alltså upp hackspettar
(hackers?) på sin fritid, eller ser jag fel?? Lider även av pungbråck??

513andersson sa...

1. OK

2. Oh, puss också.. ;)

3. Ja, och vet inte. Jag vet inte hur pungbråck ser ut.