30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, december 31, 2008

Jag vill..

.. önska alla mina goda vänner, ovänner, familj, grannar, sexuella förbindelser, de sexuella förbindelser jag missat, de jag druckit under bordet, de som druckit mej under bordet, de jag avvisat som sexpartners, Carlsbergs bryggeri, Systembolaget, bordershopen i Putgarten, alla spritsmugglare, horor, eller de som uppträder som horor och hallikar, allt annat löst folk, leksandsfansen i Sverige samt till alla andra underbara människor, även de jag tycker är lite äckliga, ett riktigt gott nytt år, minsann !

Jag tror jag lyckades få in Er alla där nånstans. ;) Vi lägger 2008 till historien och jag hoppas att ni är med mej även under 2009 för att följa mina öden och äventyr.

Ring.. klocka ring...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var hamnar jag som är ett troll under för kategori?????

Anonym sa...

Gott Nytt År på dig med!

Anonym sa...

Gott Nytt år på sig, 2009 kommer att bli ett bra år det känner jag på mig

Puss&kram

Winborg sa...

Gott nytt år på dig med

Anonym sa...

Gött nytt 2009 på Dig och "Lillan".
Senast hette hon visst Therese??

513andersson sa...

Anonym; "Annat löst folk"?

Pia; Kram.

Maysan; Vi hoppas på det.

Winborg; Same to you.

Pappa; Jo, så var det ju..