30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 26, 2008

God Jul?

Häpp.. Hoppas julen varit till belåtenhet för er.
Jag och lillan kom hem till ex-et igår, hon låg hemma på julaftonen med feber och förkylning. En av våra gemensamma kompisar hade åkt på halsfluss, ex-grannen blev påkörd i måndags så hon bröt benet. Ett extra paket till jul, alltså. ;)
Läste lite bloggar igår kväll och ser att magsjuka har härjat på vissa håll runt om under julen. Man kan ju ha trevligare än så..

Annandagen innebär derbydags i bandyallsvenskan också. Jag ämnar åka till Kungälv idag. Jag har icke varit på bandy sen förra årets premiärmatch, tror jag.
Villa går ju inte sådär lysande i år, kan man säga. Typ två segrar på elva matcher.. =(
En seger idag hade vart trevligt.
Framåt, framåt, framåt Villa

Gut Fortsetzung Ihres..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jag oxå reagerat på att hur många som helst vart sjuka, stackarna..
Själv sitter jag här med magknip fortfarande.. Till o från o när skall de gå över? Antagligen nör man börjar äta nyttigt igen..
God fortsättning!
Pöss

513andersson sa...

God fortsättning på dej själv, du.
Pöss