30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, december 21, 2008

En uffdag idag

Det blev ju inte ett dugg bättre att parta en lördagskväll heller. Nu var jag på väg att skriva partaja, men kom på att det hade kunnat läsas som par-taja, och grupponani är inte riktigt mitt bord, om man säger så. ;)
Klockan 6 imorse blev det äntligen vågrät position. Shit, vad trött jag var då. Nattens reflektion var att det inte är gott att blanda hembränt med julmust. Rekommenderas icke.
Brist på känt folk var det också. Kortfattat kan man säga att det inte var nån direkt höjdarkväll.

Larz-Kristerz, minsann.. Vann visst Dansbandskrampen. De va la roligt, då? För dom, iaf. Och deras fans. Scotts förlorade på att det inte gick att komma fram på telefonen.. Kom alla samtal till Larz-Kristerz fram då, undrar jag..

Mitt vänstra halvljus på bilen har lagt av. För en vecka sen, ungefär.=/ Idag så pajade det högra också. Indikationen på instrumentbrädan om trasig lampa har uteblivit. Jävla skit. Imorron blir det till att köpa lampor, om det nu inte räcker med att byta säkringar. Tur att man kunde köra på dimljuset då..

Nu ska jag svimma av en stund.
Jag är matt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaaa, tufft med raj raj!

513andersson sa...

Det kan man säga.
Kram på'rej.