30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, december 15, 2008

Dansbandskrampen

I brist på annat såg jag på Dansbandskampen igår. Helt allvarligt, blir det en ny omgång nästa år så måste upplägget ändras, tycker jag.
Nu har jag inte en aning om hur många veckor det gått, men Scotts var väl med från första gången, tror jag. Nu är dom i finalen på lördag.
Larz-Kristerz har väl också vart med ganska länge, och även dom i final.
Igår kom det in ettt gäng andra band som blivit utslagna på vägen. Hur kul är det om ett sånt band går och vinner hela skiten?
Det mest rättvisa hade väl varit om Scotts nu vinner, men igår tycker jag inte att det lät speciellt bra. Det fanns dom som lät betydligt bättre. Minns bara inte vilka det var.

Minnet är bra, men kort.

4 kommentarer:

Linda sa...

Hej på dig din gamle hanne ;-)
Jag tror nog oxå att Scchotts vinner...

513andersson sa...

Det hade vart mest logiskt, ja.
På lördag vet vi. =)

TROLLET sa...

Japp sant håller med er båda, Scotts borde vinna och det bästa av allt var att Kindbergs inte sjunga mer än en låt, gött för dom och det lät verkligen för j*****t rent ut sagt. Karmizzzz

513andersson sa...

Du tycker inte så bara för att du är lite kär i Henrik då? ;)
Karmis på'rej själv.. =)
Eller kram, som vi säger här å västkusten.