30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 19, 2008

Borrstrul

Nu har jag bott här i ungefär ett halvår.. Idag fick jag upp två hyllor till på väggen. =)
Man måste ju bo in sej först heter det ju. Självklart skulle det strula också.. När vi fick upp de två andra hyllorna på motsatt vägg i somras så var det inga problem alls. Borren gick in i väggen som om det vore smält smör, fast det var betong. Jag kom in en halv cm idag, sen ville inte borren mera..
Ringde in en annan borr och kom fan inte längre för det. Då tog borrens ägare över, och gick det.. Det är klart, han har ju gått byggprogrammet på gymnasiet.. ;)

Jag har justerat färdigt i bloggen nu, iaf för ett tag. Man ser rätt fort att det är mycket svammel, men det står det ju i beskrivningen också. ;)
Blev det bra, tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaa du e rolig du.. Nää jag vill inte att ni ska bestämma åt mig, vill bara ha era åsikter om vad ni tycker..
Har nog bestämt mig redan..
Men alltid kul att få komenatarer från folk oxå.. Många läser men ger inte äns ett litet pust från sig, tråkigt men sant.
Borra lugt du.. ;)
Morgon puss o kram o hoppas melodi krysset går av vägen nu när du fått lite hångel av mig på morra.. hihihiii

513andersson sa...

Hånglar tillbaka, såklart. =)
Du svarade inte på frågan... =(