30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 12, 2008

Allas vår vän Bengt

Som jag har skrivit förrut så har ju GT/Exressen en sån där Clintan-collection på fredagar när man kan köpa filmer med tidningen.. Jag hade ju vissa problem med en av filmerna, det blev ingen text på den. Nu har jag beställt den via Discshop.se =)
Det roliga var att jag hittade ett gäng andra filmer också, så det sprang iväg lite i priset, men 305 spänn för fem filmer tyckte jag ändå var rätt OK. Eller var det inte? Inget tillägg för frakten heller. Me like gratis.

Var iväg och handlade förrut också. "Min" ICA-affär har ju börjat kränga filmer och det blev två till där. Kan va bra att ha nån regnig dag, eller när man ligger apsnorig i nån hemsk förkylning.

Jag läste att Magnus Uggla skulle göra en bok av alla sina blogginlägg. Kanske man skulle haka på den idén? ;)

Kommer ni håg "Staffan & Bengt"? Radarparet från TV? Sparktillverkarna i filmen Sällskapsresan II- snowroller? Männen som gav 'Vargtass' ett ansikte.. Jag såg idag att Bengt har tagit ner skylten. Stämplat ut. Kilat vidare. Gått runt hörnet, eller vad ni vill. Jag trodde han levde stilla pensionärsliv.. =/ Det är ett år sen han gick över gränsen.. Där ser man.

TV4Sport kl 19 ikväll då. Toppmatch i allsvenskan.
IF mot AIK. Ettan mot tvåan. Vit mot svart, precis som i schack. ;) Vi vinner med 4-2. =)
Framåt, framåt, framåt masar

En kopp till, sen blir det disk och städ här..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så han har gått över till andra sidan, den jäkeln.. Jag som diggade dom så!! Älskade deras julkalender! Snyft.. Min Bengt...
En fredags pöss till dig!

513andersson sa...

Jopp, som sagt, för ett år sen.
Pöss pådej med.