30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 02, 2008

Tidsfördriv en söndagsmorron

Hittade en grej i sanapes blogg.. Om man har en stund över så kan man ju roa sej med det..

Mobiltelefonfrågor del 1.
Man slår helt enkelt upp sin kontaktlista i mobilen och svarar på frågorna.

*Har du kysst nummer sju?
Det är min syster och hennes man, så.. näe.

*Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, men det är en trevlig tjej.

-*Älskar du nummer tio?
Hon är dagmamma till min dotter. Hon är dessutom gift.

*Är nummer elva en sötnos?
Nej, det är dotterns "resevdagmamma".

*Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej, det är min systers man.

*Brukar du hänga med nummer nitton?
Nej, tyvärr. Hon är mamma till en av dotterns kompisar.

*Är nummer tjugo bra?
Absolut. Han är en jobbarkompis.

*Gillar du nummer tjugosex?
Ja, men det var alltför länge sen vi sågs.

*Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Hon är nygift. Do I need to say more?

*Hur känner du nummer trettioåtta?
Lotta är en kompis.

*Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Nej, jag är heterosexuell. 20-åriga pojkar intresserar mej inte.

*Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
I 36 och ett halvt år. Det är min velourpappa.

Del 2 nu..
*Var ligger din mobil när du sover?
Oftast i köket så jag måste gå upp ur sängen för att stänga av alarmet.

*Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Typ aldrig.

*Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Som vanligt. Behöver jag den däremot så blir det panik..

*Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nej.

*Hur många mobiler har du haft det senaste året?
En.

*Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Det tror jag inte.

*Vad står de i det senaste skickade sms:et?
Minns inte. Jag har raderat det.

*Vem är överst listan över missade samtal?
Ett sånt där +88-nummer som man inte ska ringa upp..

*Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Thomas, en granne.

*Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Comhems kundtjänst, minsann.

*Vad har du som bakgrundsbild?
Sony Ericssons Walkmansymbol.

*Hur mkt batteri har du?
90 %

*Vem är 8 på din kontaktlista?
Carro.

*Vem är den första på bokstaven “G” i din kontaktlista?
Anders heter han. Med ett efternamn på G


Sådär..

1 kommentar:

Anonym sa...

En rolig grej de där..
haha jag som trodde att du gillade 20 åriga pojakr.. hihihi..
Vad hände i fredags??? *nyfiken*
Pia