30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, november 17, 2008

Snö?

Idag skulle jag ju promenerat också, men jag kan inte riktigt påstå att jag mått sådär jättebra idag. Vaknade imorse och kände mej yr i huvet. Efter frukosten så kändes magen inte riktigt OK heller så det var inte upplagt för en powerwalk. Imorron, kanske?
Dagen har tillbringats i soffan. Det är ju iofs inte det sämsta.

Såg på morgonnyheterna förrut. Det verkar vara snö på gång inom en snar framtid. Kanske inte just här då, men i Småland framåt fredag verkade det som. Jag ska ju till Småland på fredag. =/
Med sommardäck...

Ji-haa..

3 kommentarer:

TROLLET sa...

Halli Hallåååååååå
Nu vet jag att alla heter inte Glenn i Götebörg fel fel fel.
Tack för kaffet och kakan, du skall veta att vi kom inte för att städa och du vi skiter i hur det såg ut med, vi ville ju bara hälsa på ju :) så var glaaaaaaaa vet ja.

Kramizzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonym sa...

Va faan!!!! Du MÅSTE få på vinterhjulen!!!!

:piskar:

//filuran, med vinterhjul på

513andersson sa...

La Troll; Jag b l e v glad.. =)
Kram

La Filuran; Jag s k a få på dom. En annan dag.
Kram