30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, november 22, 2008

Kåv me bô'

Från hemmet till Växjö ishall på ganska exakt tre timmar, inklusive ett tankstopp i Borås.
Returen gick på 2:45.. Härligt med lite trafik. =)

Växjö har Sveriges sunkigaste ishall har jag konstaterat, iaf av dom jag varit i. Ljudet i högtalarna är dessutom helt kass. Får se vad Mariestad kan erbjuda om två veckor då.. Det kan ju inte vara sämre, iaf. Nä.
Jag kom på mitt i matchen att jag visst inte hade fått i mej nån mat, så gårdagens middag blev en supé i ishallen innan jag for hem, bestående av två kov med bröd, minsann. Vaddå slarva med maten? ;)

Machen då? Jodå, efter en mållös första period så krigade spelarna till sej en 5-2-seger. =)

Härligt väder idag. Det blir nog promenad sen. Jag struntar i Melodikrysset idag.

Hejs..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hör att du varken varit i Gränby ishall, Norrtälje ishall Gärdehov... åtminstone de förstnämnda är garnaterat sunkigare än Växjö.

513andersson sa...

Stämmer bra, det.
Jag hoppas att jag inte får nåt ärende dit också verkar det som..