30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, november 04, 2008

Hurtigbulle, flyg och dagens ros..

Four point two km på 35;46 =) Hyfsat, tycker jag.
Råkallt som faan också, + 2 grader blir man inte glad över heller. Disigt som i en ärtsoppa dessutom. Blä.

Eey, jag har hittat ett nytt tidsfördriv, minsann. Har man inget att göra så kan man titta in på http://www.flygradar.nu/. Precis, radarbilder över flygtrafiken över södra Skandinavien. I förmiddags så följde jag ett plan under inflygningen på Göteborg City Airport.
Det kom från London. Jättespännande. =))
I skrivande stund är SAS157 från Sthlm ARN under inflygning till Landvetter. Jag vet, jag är lättroad ibland. ;)

Dagens ros går till Linda. Jag såg din kommentar till
1-årsfirandet först idag. =/
Jag blev glad. =) Tack..

Tisdag, och jobb idag också.
Jääjj..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej
Jag har utmanat dig så kolla in i min bloggg o gör utmaningen.. De e en order!! hihi..
Pia

513andersson sa...

Men Pia..? Sju saker om mej skrev jag ju häromdan, ju..

Linda sa...

Tack så jättemycke för rosen!!!! Där kläckte du en bra idé!!! Man kanske skulle utse en dagens ros varje dag på bloggen, om nu personer i fråga verkligen har förtjänat den....
Angående fikat så kan du skicka en kaka till mig på posten o jag en till dig... Ex: På fredag kl 15 sätter vi på kaffet o smaskar i oss kakan... Då kan man nääääästan säga att vi har fikat ihop....