30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, november 20, 2008

Diverse nattsvammel..

Eftersom jag steg upp kl 5 i morse efter tre timmars sömn borde jag vara helt jävla aptrött nu, men nähädå..
Piggelin som en mört. =/
Arbetsdagen var betydligt lugnare idag än igår iaf.. Alltid något.

Det blev vinst mot VIK Västerås Hockey Klubb Klubb. Iofs efter förlägning, men ändå. Två poäng är två poäng, oavsett hur dom tas. Äckel-Malmö åkte på pisk hemma i Arenan med 1-5 mot Växjö, som IF möter på fredag. =/ Jag har en konstig magkänsla inför den matchen nu. =(

Jag kikade in i brevboxen när jag kom hem från jobbet förrut. En massa reklam som vanligt, tidningen Buffé från ICA, lite räkningar och en CD-skiva med Ulf Lundell. Man kan visst beställa hem skivor med posten. ;) Skivan släpps om några veckor, om jag uppfattade det rätt när jag beställde den via nätet. Lyssnar på den nu, det är en typiskt Lundell-platta. Me like. =)

Jag funderar på att ändra min tvätt-tid till på lördag, så kan jag få på vinterhjulen på fredag fm. Det ska säkert strula med mej och då vill jag ju inte stressa med en tvätt också..
Jopp, så får det bli.

En kopp glögg nu så kanske man somnar som en klubbad säl? =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför gå upp så TOK tidigt som 5??
Låter inte mänskligt..
Pia

513andersson sa...

För att lillan skulle till förskolan och ex-sambon åkte till sitt jobb 5:30..

Anonym sa...

Så hette dom ja, latin kings..
Helg redan?
Pia

513andersson sa...

Jopp. =)