30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 29, 2008

7 saker om mej..

Fick en passning av Linda som handlar om rubriken i det här inlägget. Håll i er..
Jag har..
1. ..träffat Erica Johansson på Åby travbana i samband med OlympiaTravet -99
2. ..varit SAAB-ägare.
3. ..skickat julkort till en av mina lärare på högstadiet.
4. ..kört ner en stolpe i Lidköping. (så slapp DU ta det, Trollet) ;)
5. ..haft geografi som favoritämne i skolan.
6. ..Jag är medlem i Tokiga Masar Götaland
7. .. och jag har haft trekant, minsann.

Passar det här vidare till Filuran, Cam, sanape, Wolfman, Liselotte, Joppe och TUBEN !

I morron... =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Höpp, höpp, höpp TREKANT??????? BERÄTTA MER. Eller nej gör inte det vill inte höra mer.

513andersson sa...

Haha, jag misstänkte att det skulle nån kommentar på just det där. Jag misstänkte också att det skulle vara ett anonymt..