30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, september 05, 2008

Thnx God, it's Friday..

.. vilket innebär att jag ska få gå upp ur sängen vid 7-rycket, gå med lillan till förskolan, promenera om det inte regnar, tvätta, handla lite och ha lillan i helgen. =)

Jobbveckan har passerat också. =) Micket bra vecka har det varit. Me like.
Inga direkta missöden har det vart heller. Iaf inte för mej.
Söt jobbade över ikväll också. =)

Jag saknar kommentarer på vad det ville läsas om i min blogg också.
(se mitt förra inlägg)

Dessutom, mellan kl. 10- 11:30 och mellan 14- 15:30 är det ju fria träningar till Belgiens GP också.

Hur ska man hinna med allt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

" Go morra " Man blir ju helt seg i kolan av att jobba så på natten o naana på dagen.. Va ngt trött de sista ögonen gick i kors när jag satt där i min dragare o försökte make money.. ;) Va inte långt ifrån att jag somnade till på E6:an igen..
Ja vad vill man läsa om.. Tycker ju att bloggandet går ut på att man skriver av sig lite om de vad man vill dela med sig om till sina läsare.. Vissa kör ju typ dagboks variant o skriver många inläg om dagen.. Så ämne o dyligt får du hitta på själv.. Använd din fantasi hi hii..
Puss, puss Pia
Söt? *nyfiken*

513andersson sa...

I brist på övriga kommentarer så kör jag på i invanda spår då.

@ Pia; Söt är ju hon som jag beskrev via sms, ju.

Anonym sa...

Pia korkad.. Hade ju glömt av de men kom på när du sa.. Förlåt..
Näää nu ska jag gå o naana bredvid mina snarkisar.. Natti, natti klockan tok mkt!!!