30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, september 21, 2008

Filmrecension och TV-eftermiddag

Som sagt, jag glodde film igår igen.
'Glasdjävulen', en sån där polisfilm med Irene Huss, Göteborgs svar på Stockholmsbaserade Martin Beck.
En bra film, men jag har svårt att smälta att det är Kurt Olsson som spelar überhuvud på stationen. Lite missar tyckte jag att den hade också. En byggnad som brann ner för fem år sen bör ju inte se ut som om den brann förra veckan tycker jag. Ett ganska dåligt slut hade den också.
Spännande var den anyhow och klart sevärd.
Ämne; Mord, pedofili och satanism.
Betyg; Fyra offerlamm av fem möjliga.

Söndag idag då. =) Fullt upp med allt som kan kollas in på TV'n.
- DTM från Barcelona kl. 14
- TV-puckens bronsmatch mellan Dalarna och Göteborg.
- Finalen mellan Småland och Västerbotten.
- Fotboll mellan Kalmar och IFK Göteborg.

Ikväll var det däremot inget direkt att se.
Kan bli promenad då, kanske.

Vi får se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst e de svårt att Kurtan spelar en seriös snut, jag kan inte heller riktigt smälta det..
Promenad ikväll.. Vill han ha damsällskap? Jag hakar gärna på om jag får idag!!

Anonym sa...

Du missade väl inte WTCC på Eurosport?? Rydell 2:a och 6:a i de två heaten på Imolabanan. Ligger i Italien. Då vet du D.