30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, september 11, 2008

Hyllning och tävlingsdags

11 september idag då. =/
Kan la ägna en tanke till WTC-offren dåda på 7-årsdagen.

Igår var det dessutom 30 år sen Ronnie Petersons krasch på italienska Monzabanan. Han avled dagen efter, alltså idag. Jag såg det loppet minns jag. Iaf minns jag startkraschen.
Jag flaggar för dej, Ronnie.
F ö samma Monzabana som F1 körs på under kommande helg. Måste ses, Ronnie var ju rätt stor i Italien har jag läst mej fram till. Bör ju vara nån sorts hyllning där då.

6 dagar kvar då. =)
Vi kanske ska ha en gissningstävling på det där, vad händer den 17 september?
Givetvis ganska mycket, t ex att Damon Hill fyller 48 år och att Gyllene Tiders basist, Anders Herrlin fyller 47, men det är inte nåt sånt.
Gissa på, 1st prize är, förrutom äran, att få skriva ett gästinlägg i min blogg. =) Minsann..

Hösten är här också. =(
Löven börjar bli gula och ramla av träden.
Det har regnat ikväll också.

Jobbet gick bra idag också. Inga missöden för mej idag. =)

Damn, I'm good.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ljug inte! Litet missöde hade du ju.. Spilla kaffe har du glömt det, mer säger jag inte, vill inte vara taskig.. hahah..
Hösten e ju fin med alla färger i träden men man kunde ju hoppa över regnet...
17 sept onsd nästa vecka.. hmm, han kanske fyller år då?

Anonym sa...

17:e september har Hildegard namnsdag, och det måste vara namnet på Christers tysklärarinna, eller något sådant..............

MVH Adolf H (korpral)

513andersson sa...

@ Pia; Ha ha, kaffet, ja. Det talar vi tyst om.

@ adolf; Läs om, läs rätt.
Det var ju inte nåt sånt skrev jag ju.

Anonym sa...

men du får ju säga om ngn av oss gissat rätt?

Anonym sa...

Ja du käre C.A. gissningarna kan ju flöda på i en takt som heter duga. hmmmm tänk tänk det har säkert med att ditt favoritlag LEKSAND startar upp med att spela efter ett behövligt uppehåll! KAN DET VARA RÄTT?

513andersson sa...

@ Pia; Självklart, fast det är visst inte aktuellt längre..

@ Trollet; Jomen visst är det så!
Stor kram och grattis. Kräng iväg ett mail med det du vill ha sagt så publiserar jag det vid tillfälle.
Grattis igen..