30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, maj 26, 2008

Spelschemat klart!

Hockeyallsvenskan inleds den 17/9 mot nykomlingen Troja/Ljungby på hemmaplan och "går i mål" efter 45 omgångar mot Äckel-Malmö,också det på hemmaplan.
Sen blir det kvalserie med tillhörande magknip. =/

Datum att lägga på minnet/ta ledigt från jobbet för ;
15/11 kommer Leksand till den trevliga ishallen i Borås. Då är jag där med.
21/11, bortamatch mot Växjö Lakers.. Kanske kan bli en trevlig resa om det blir party med övernattning. Vi får se.
5/12, bortamatch mot nykomlingen Mariestad. Där lär jag också vara med.

Jag får väl planera lite mera längre fram,men det där var vad jag såg i all hast när jag fick se spelschemat.

Kan det inte bli september snart? ;)

Inga kommentarer: