30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, maj 31, 2008

Jag dööör..

Jag fick ju som sagt erbjudande att följa med promenad. Hur långt framgick inte riktigt. Hur som, jag blev hämtad med bil och vi kör ut till Delsjön strax utanför stan.
Vi börjar gå och efter en stund frågar jag hur långt vi ska.
"Sju å en halv kilometer", blev svaret.
Höll jag på att dö, eller? Herreguuud,vad långt det var. Tog en stund kan jag säga. Och vad kuperad terräng det är där ute. Men så fint. Och så skönt det kändes efteråt,förrutom i fossingarna.
Det här kan nog vara nåt. Det är skönt att promenera. Helst i trevligt damsällskap. =)

Benen kommer protestera imorrn. =/
Kan man ligga i soffan och kolla TV då,med relativt gott samvete?

Inga kommentarer: