30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, maj 15, 2008

Blääh..

Det blir ju inte alltid som man tänkt sej,nä. Pratade nyss med han som bor i lgh som jag ska ha sen. Jag har ju missuppfattat en del kan man säga. Han sa ju till mej att dom skulle kunna vara ute innan deras uppsägningstid gick ut. Det jag kom på när jag pratade med honom var att deras uppsägning går ut 1/7 och inte 1/6 som jag först fick för mej.
Nu blev det ju ingen panik för det,vi ska ses den 9'e juni och byta nycklar mot pengar, SEN kan man börja bära kartonger och möbler.

Vill du hjälpa till? Då kör vi en uppställning här på måndag 9 juni kl.9;30.

Tack för det. ;)

Ikväll är jag ledig igen. =)
Lilla T har dansuppvisning i Flunsan. Det vill man inte missa.

Idag är det dessutom Paraguays nationaldag. Minsann.

Tjolahopp.

Inga kommentarer: