30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, mars 15, 2008

Lördagsrajraj

Jaha,då blev det kuk-Västerås i kvalserien då. Fan också. Då blir det ju ännu mer nervöst. Fast enligt källor så ska "vi" ta dom,inga problem. Hoppas du har rätt,vännen. ;)

Fick datakrasch igår kväll. Helt fel tidpunkt kan jag säga. Hade aptråkigt och ville ha datorn,men det ville inte den minsann. Jävla skitstrul.
Jag får väl ringa "Doktor Data",helt enkelt. =) Jag började titta på filmen 'Das Boot',men det kunde jag ju snart glömma. Jag somnade efter drygt en halvtimme. Inte för att den var dålig,utan för att jag var trött. Jobbade på fredagnatt och sov ca fyra timmar på fm så det må vara förlåtet. Filmen är dessutom tre å en halv timme lång. Jag ser den en annan gång istället.

Melodikrysset gick sådär idag också. Vi var med på ung. hälften,sen fick vi offra en livlina och ringde en vän. =) Haha. Men det gick ihop,iaf. Förra veckan löste jag hela själv! *redig*

Ikväll är det visst Mello-final också. =/ I couldn't care less,som det heter. Jag har ju redan hört vinnarlåten,haha,och ikväll blir det rajraj istället.

Jajjämänsan,skål ta mej fan.

Inga kommentarer: