30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, mars 12, 2008

Det börjar ta form,del II

Ikväll börjar PO 2 i hockeyn. Gris-Borås möter Västerås i bäst av tre matcher. Vinnaren gör kvalserien komplett. Vi håller på Borås. Det känns lite som Åshöjdens BK över den klubben nu. Nykomlingar i årets allsvenska,och redan är dom upppe och fightas om en plats i KS. Starkt,javisst.

Kvalserien,ja. Tänk om det gick att ordna så att man kunde se alla 10 matcher! =)
Fasen vad skoj det skulle vara. Fast det hade blivit en del flängande runtom i vårt avlånga land,det hade det. Och dyrt. Nu får det räcka med två repor upp till Leksand istället. Först derbyt mot Mora den 29:e i denna månad,och sedan serieavslutningen mot Malmoe den 10:e april.
Varför lägger man en serieavslutning på en torsdag,undrar jag. Det hade väl vart mer logiskt att ha den på en lördag? Nåväl,nu är det så. Ev. blir det att se en bortamatch också,men det beror på om det blir Borås som spelar.

Fixade hotellrum för mina två dalavistelser igår. Det känns tryggt. Hoppas bara man får biljetter också. Dom släpps imorrn.

Bandy nu; Hammarby fick ju möta SAIK i semin och där blev SAIK klara för SM-final nu på lördag. Jag hade hoppats att Västerås skulle ta den andra platsen,men se,nähä,det ville visst jävla Edsbyn ändra på,så då vann Byn istället. Dumheter.
Alla mina sympatier finns nu hos Sandviken på lördag,om jag nu ens ska se matchen. Vi får se.

Inga kommentarer: