30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, februari 20, 2008

Varför är jag så trött?

Ja,jag har ju kunnat klara mej på fyra-fem timmars sömn om man bara får sova lite längre en annan gång,men nu spelar det ju ingen roll hur mycket jag sover,jag är ju sjukt trött ändå när jag vaknar. Varför är det så? Det går ju iofs över sen på fm,men det är just när jag vaknar. Jag känner mej helt förstörd,ju..

Ikväll ska Leksand spela mot Lakers från Växjö. Tror på en tät och tuff match,iom att Växjö spelar för en play-offplats.. Kämpa masar,så ska det allt bli tre poäng hem till Dalarna. Jopp.
TV4 Sport sänder Malmö-Rögle. Det kan nog bli en lika tuff match,Skånelagen emellan. Malmö är väl klara för kvalserien,medan Rögle vill dit utan att gå via play-off.

Bollnäs kommer till Stadion ikväll och ska möta Villa. Ett Villa som är klara för kvartsfinal,Bollnäs som spelar för en plats i slutspelet. Det börjar dra ihop sej på alla möjliga håll nu.

Härligt.

Inga kommentarer: