30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, februari 05, 2008

Lite blandat

Jag kom aldrig iväg tidigare till jobbet för att kolla det där,men jag fick en stund över förrut idag så jag kollade då istället. Det finns visst inga jobb där nu.. =( Va la typiskt,då.

I söndags fick jag ju äntligen en liten hockeydust,iaf.. Reprisen av Malmö-Leksand sändes kl. 10.
Det var en bra match,med rätt resultat också.

Idag var jag på en repetitionskurs i truckkörning,minsann.Eller körning,förresten.. Det var bara teori,men jag är berättigad till att köra truck i minst tre år till..
Kursledarn är rolig och bra. Han har utbildat ca 26 000 personer i truckkörning berättade han.
Det är några stycken det..
"Tro mej,jag har sett ALLT inom truck",sa han och berättade några anekoter.
En bra genomgång med både allvar och lite skoj. Så det ska vara,ju..

Och på torsdag kväll börjar Svenska Rallyt.. =)

Inga kommentarer: