30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 31, 2008

Faaaan,va trött jag blir..

..på mej själv ibland. Förra gången det var hockey och Leksand i TV-sänd match så ställde jag visst in fel kanal på videon,så då blev det ingen hockey.
Idag innan jobbet så är jag helt säker på att jag har rätt kanal,laddar för inspelning och när jag då kommer hem från jobbet och ska kolla på matchen Malmö-Leksand så märker jag... att... jag har fel band i ! Matchen hann inte ens börja förrän bandet tog slut! FAAAN säger jag! Tur är ju att den går i repris på söndag fm, lär jag kolla och fan ta den som får iväg mej från TV'n då.

Idag fick jag ett nytt anfall av att byta jobb,plötsligt. Gick in på Eniros hemsida,letade upp ett nummer till en jag jobbat med förrut och slängde iväg ett sms och hörde mej för om hur det är på hennes arbetsplats.
"Mycket bättre än där du är" fick jag till svar. "Liiite sämre betalt men lugnare,så det kan det vara värt."
Jag ska ringa henne imorrn. Mammaledig var hon visst också. =)
Grattis Majsan.

Inga kommentarer: