30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 24, 2008

En sån jävla sketonsdag..

..det var idag då.
Leksand åker upp till Umeå och förlorar med 0-2 efter,enligt uppgift,bra spel. Jag är minsann inte den som är den,jag kan mycket väl ta en förlust som en man,om man förlorar mot ett bättre lag på ett "hedersamt" sätt. Det tycker jag att det här var..

MEN...

Villa åker till Edsbyn och torskar med 2-18. Två mål framåt och ARTON insläppta!
Vad sa jag igår? "Vi ska inte tro på två poäng. Kan dom hålla nere siffrorna så ska vi vara glada"
Jag är faaaan inte glad! Plötsligt känns förlusten mot Tillberga inte lika pinsam,för det här,det var tamejfaaan det värsta jag vart med om i hela mitt bandyintresserade liv.
Det värsta nånsin,faktiskt.

Dessutom så regnar det.

Inga kommentarer: