30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, november 11, 2013

Vägskäl

Allting tuffar på den vanliga vägen, och har så gjort i ett antal år. Nu har jag kommit till ett vägskäl känner jag, där det gäller att välja väg. Antingen fortsätta rakt fram, med allt vad det innebär, eller svänga av och ta en annan väg. Det är dags nu.
Jag väljer alternativ två, att svänga av.
Med andra ord; Bloggen kommer avvecklas. Det är Instagram som gäller nu. Mycket enklare, mycket snabbare, mycket lättare att få följare..
Det går att följa via datorn också, så klicka HÄR för att fixa ditt Instagramkonto, så hörs vi vidare där istället.
Tack för den här tiden, jag hoppas du haft lika trevligt som jag haft.

Ytterby, over and out.

2 kommentarer:

Pappa sa...

Vad är detta för ett "avhopp?"
Inte säkert att jag klarar av ett
s.k. instagram. Låter klent, vore det inte bättre med instakilo eller instabrev

Tina Högman sa...

Men det var ju tråkigt...